Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Unconscious Branding
Knjiga Unconscious Branding (How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing) avtorja Douglas Van Praet je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Prodaja in trženje, izdala pa jo je založba Palgrave Macmillan. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 19.72 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 08.01.2025.
Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing
Ocena knjige
9781137278920
Knjiga z mehkimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Prodaja in trženje Založba: Palgrave Macmillan ISBN: 9781137278920 Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 19.72 EUR (cena osvežena dne 08.01.2025) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...
K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:
Hooked Cena: 17.71 EUR | How Brands Grow Cena: 32.79 EUR | Predictably Irrational Cena: 19.57 EUR | Contagious Cena: |