Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Content Rules
Knjiga Content Rules (How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business) avtorja Ann Handley je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Prodaja in trženje, izdala pa jo je založba John Wiley & Sons Inc. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 21.79 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 07.01.2025.
Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Ocena knjige
9781118232606
Knjiga z mehkimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Prodaja in trženje Založba: John Wiley & Sons Inc ISBN: 9781118232606 Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 21.79 EUR (cena osvežena dne 07.01.2025) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...
K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:
It's Not How Good Your Are, It's How Good You Want to Be Cena: 12.27 EUR | Kate Moss Cena: 122.00 EUR | The Goal Cena: 25.65 EUR | Everybody Writes Cena: 35.84 EUR |