Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > World Wide Rave

World Wide Rave: Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories


Ocena knjige

9780470395004

Knjiga
Knjiga s trdimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Prodaja in trženje
Založba: John Wiley & Sons Inc
ISBN: 9780470395004
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 30.69 EUR
(cena osvežena dne 01.01.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga World Wide Rave (Creating Triggers that Get Millions of People to Spread Your Ideas and Share Your Stories) avtorja David Meerman Scott je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Prodaja in trženje, izdala pa jo je založba John Wiley & Sons Inc. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 30.69 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 01.01.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

The New Rules of Marketing & PR
Cena: 29.02 EUR
Social Media Metrics
Cena: 22.16 EUR 21.63 EUR
Marketing Lessons from the Grateful Dead
Cena: 20.44 EUR
Real-Time Marketing and PR
Cena: 25.61 EUR