Posel, finance in pravo > Posel in management > Management in tehnike > Upravljanje posebnih področij > Upravljanje raziskav in razvoja > Brand Essense
Knjiga Brand Essense (Using Sense, Symbol and Story to Design Brand Identity) avtorja Neil Gains je knjiga s trdimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Upravljanje raziskav in razvoja, izdala pa jo je založba Kogan Page Ltd. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 110.92 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 01.01.2025.
Brand Essense: Using Sense, Symbol and Story to Design Brand Identity
Ocena knjige
9780749476441
Knjiga s trdimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Prodaja in trženje Kategorija: Raziskava trga Kategorija: Upravljanje raziskav in razvoja Založba: Kogan Page Ltd ISBN: 9780749476441 Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 110.92 EUR (cena osvežena dne 01.01.2025) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...