Fotografija in umetnost > Industrijsko oblikovanje in umetnost > Creative Advertising

Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns


Ocena knjige

9780500287330

Knjiga
Knjiga z mehkimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Industrijsko oblikovanje in umetnost
Založba: Thames & Hudson Ltd
ISBN: 9780500287330
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 51.10 EUR
(cena osvežena dne 02.01.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga Creative Advertising (Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns) avtorja Mario Pricken je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Industrijsko oblikovanje in umetnost, izdala pa jo je založba Thames & Hudson Ltd. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 51.10 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 02.01.2025.

K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:

It's Not How Good Your Are, It's How Good You Want to Be
Cena: 12.27 EUR
Ogilvy on Advertising
Cena: 18.61 EUR
The Copywriter's Handbook
Cena: 34.10 EUR
Design Thinking
Cena: 24.25 EUR