Posel, finance in pravo > Industrija in industrijske študije > Media, Information & Communication Industries > Advertising Industry > The Conquest of Cool

The Conquest of Cool: Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism


Ocena knjige

9780226260129

Knjiga
Knjiga z mehkimi platnicami
Jezik: Angleški
Kategorija: Advertising Industry
Založba: The University of Chicago Press
ISBN: 9780226260129
Ocena bralcev in komentarji: Amazon
Spletna cena knjige: 26.06 EUR
(cena osvežena dne 04.01.2025)


Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več



Dodaj med priljubljene

Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah

Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)

Nalagam primerjavo cene...

Knjiga The Conquest of Cool (Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism) avtorja Thomas Frank je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Advertising Industry, izdala pa jo je založba The University of Chicago Press. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 26.06 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 04.01.2025.