Družba in družboslovje > Interdisciplinarni študij > Semiotics / Semiology > Marketing Semiotics
Knjiga Marketing Semiotics (Signs, Strategies, and Brand Value) avtorja Laura R. Oswald je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Semiotics / Semiology, izdala pa jo je založba Oxford University Press. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 58.01 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 10.01.2025.
Marketing Semiotics: Signs, Strategies, and Brand Value
Ocena knjige
9780199566501
Knjiga z mehkimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: Prodaja in trženje Kategorija: Semiotics / Semiology Kategorija: Semiotics / Semiology Založba: Oxford University Press ISBN: 9780199566501 Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 58.01 EUR (cena osvežena dne 10.01.2025) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...