Posel, finance in pravo > Posel in management > Prodaja in trženje > Raziskava trga > The 22 Immutable Laws of Branding
Knjiga The 22 Immutable Laws of Branding (How to Build a Product or Service into a World-Class Brand) avtorja Al Ries je knjiga z mehkimi platnicami. Skupaj s še drugimi knjigami se nahaja v kategoriji Raziskava trga, izdala pa jo je založba HarperCollins Publishers Inc. Spletna cena knjige v naši knjigarni je 15.07 EUR. V ceno je že vključena cena poštnine in dostave na vaš naslov. Podatke o dobavljivosti in cenah knjig osvežujemo skoraj vsak dan, ceno te knjige pa smo nazadnje osvežili dne 06.01.2025. Knjiga The 22 Immutable Laws of Branding je v naši knjigarni prodajna uspešnica.
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
Ocena knjige
9780060007737
Knjiga z mehkimi platnicami Jezik: Angleški Kategorija: E-poslovanje: poslovni vidiki Kategorija: Mednarodno poslovanje Kategorija: Prodaja in trženje Kategorija: Research Methods: General Kategorija: Oglaševanje Kategorija: Raziskava trga Založba: HarperCollins Publishers Inc ISBN: 9780060007737 Prodajna uspešnica v spletni knjigarni Bestseller.si! Ocena bralcev in komentarji: Amazon Spletna cena knjige: 15.07 EUR (cena osvežena dne 06.01.2025) Brezplačna dostava knjige v Slovenijo več | Dodaj med priljubljene |
Primerjalnik cene knjige v drugih knjigarnah
Book Depository: Naročila niso več mogoča.
Amazon.it: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Amazon.de: Preveri ceno Preveri (dobava iz EU v 4 do 12 dneh brez carine)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Books Etc (UK): Preveri ceno Preveri (dobava iz UK, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Better World Books: Preveri ceno Preveri (dobava iz tujine, pošta lahko zaračuna stroške carinjenja)
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Nalagam primerjavo cene...
Amazon.com: Preveri ceno Preveri (dobava iz ZDA v 7-28 dneh)
Amazon.co.uk: Preveri ceno Preveri (dobava iz Velike Britanije v 5 do 18 dneh)
Nalagam primerjavo cene...
Obiskovalci so skupaj z nakupom te knjige naročili še naslednje knjige:
How to Talk to Anyone, Anytime, Anywhere Cena: 16.47 EUR | The 22 Immutable Laws of Marketing Cena: | Positioning Cena: 19.01 EUR |
K tej knjigi v naši knjigarni priporočamo še naslednje knjige:
Influence Cena: 28.99 EUR | Ogilvy on Advertising Cena: 18.61 EUR | The 22 Immutable Laws of Marketing Cena: 12.58 EUR | Positioning Cena: 19.01 EUR |